Vantaghji di i tubi di riscaldamentu à flangia antideflagrante

1. A putenza superficiale hè grande, chì hè da 2 à 4 volte a carica superficiale di u riscaldamentu di l'aria.
2. Struttura assai densa è compacta. Siccomu u tuttu hè cortu è densu, hà una bona stabilità è ùn richiede micca staffe per l'installazione.
3. A maiò parte di i tipi cumminati utilizanu a saldatura à l'arcu d'argon per cunnette i tubi di riscaldamentu elettricu à a flangia. Si ponu ancu aduprà dispositivi di fissaggio, vale à dì, i dispositivi di fissaggio sò saldati à ogni tubu di riscaldamentu elettricu, è dopu u coperchio di a flangia hè bluccatu cù un dadu. Hè saldatu à l'arcu d'argon cù dispositivi di fissaggio è ùn perderà mai. A guarnizione di u sistema di fissaggio adotta a tecnulugia scientifica, è hè estremamente cunveniente rimpiazzà un solu sistema di fissaggio, ciò chì risparmia assai i costi di manutenzione futuri.
4. Selezziunate materiali impurtati è naziunali di alta qualità, tecnulugia di pruduzzione scientifica è una gestione stretta di a qualità per assicurà e prestazioni elettriche superiori di u tubu di riscaldamentu elettricu.

Tecnulugia è caratteristiche di i tubi di riscaldamentu à flangia antideflagrante:
Prucessu: A maiò parte di i tubi di riscaldamentu à flange sò fabbricati aduprendu a saldatura à l'arcu d'argon per cunnette i tubi di riscaldamentu elettricu à a flangia per u riscaldamentu centralizatu. Si ponu ancu aduprà dispositivi di fissaggio, vale à dì, i dispositivi di fissaggio sò saldati à ogni tubu di riscaldamentu elettricu. Poi bloccatelu cù u coperchio di a flangia cù dadi. I tubi è i dispositivi di fissaggio sò saldati à l'arcu d'argon è ùn perderanu mai. A guarnizione di u sistema di fissaggio adotta a tecnulugia scientifica.
Caratteristiche: I tubi di riscaldamentu à flangia sò principalmente usati per u riscaldamentu in serbatoi di soluzioni aperti è chjusi è sistemi di circulazione. A so putenza superficiale hè grande, rendendu u caricu superficiale di riscaldamentu di l'aria da 2 à 4 volte più grande.


Data di publicazione: 06 dicembre 2023