

Quandu usemu questuriscaldatore elettricu à aria, duvemu fà attenzione à i seguenti punti:
(1) Ancu s'ellu ci hè un prutettore termicu nantu à questuriscaldatore elettricu à aria, u so rolu hè di taglià automaticamente l'alimentazione elettrica una volta chì si verifica una situazione, ma sta funzione hè limitata à u casu di ventu in u cunduttu d'aria, dunque in altri casi, duvemu fà attenzione per evità incidenti à u riscaldatore, causendu cusì danni.
(2) Prima di u riscaldamentu, u riscaldatore elettricu d'aria di tipu à cunduttu d'aria deve esse verificatu per vede s'ellu hè in un statu nurmale d'utilizazione. Per l'alimentazione di u riscaldatore elettricu, a tensione deve esse uguale à a tensione di u riscaldatore elettricu è furnita separatamente.
(3) A cunnessione trà u riscaldatore elettricu è u circuitu di cuntrollu deve esse assicurata affinchì u riscaldatore elettricu possi esse messu in usu.
(4) Prima di utilizà uriscaldatore d'aria elettricu, tutti i terminali devenu esse verificati per vede s'elli sò stretti. S'elli sò allentati, devenu esse stretti è messi à terra per assicurà u funziunamentu sicuru di u riscaldatore elettricu.
(5) In l'entrata di u riscaldatore elettricu, u filtru deve esse stallatu per impedisce chì e materie straniere entrenu in u tubu di calore elettricu, causendu danni à u tubu di calore elettricu, affettendu cusì a vita di serviziu di u riscaldatore elettricu. Inoltre, u filtru deve ancu esse pulitu regularmente.
(6) Quandu si stalla u terminal, ci deve esse una distanza di spaziu di micca menu di 1 m, affinchì sia cunveniente per a riparazione è a manutenzione.
Data di publicazione: 26 di ghjugnu di u 2024