Quandu avemu aduprà questuriscaldatore elettricu à l'aria, duvemu attente à e seguenti cose:
(1) Ancu s'ellu ci hè un protettore termale nantu à questuriscaldatore elettricu à l'aria, u so rolu hè di taglià automaticamente u fornitu di energia una volta chì si trova una situazione, ma sta funzione hè limitata à u casu di u ventu in u duttu di l'aria, cusì in altri casi, duvemu attente à evità accidenti à u riscaldatore, causando cusì danni. à lu.
(2) Prima di riscaldamentu, u riscaldatore elettricu di l'aria deve esse verificatu per vede s'ellu hè in un statu usu normale. Per l'alimentazione di u riscaldatore elettricu, a tensione deve esse uguale à a tensione di u calefactore elettricu è furnita separatamente.
(3) A cunnessione trà u riscaldatore elettricu è u circuitu di cuntrollu deve esse assicurata chì u riscaldatore elettricu pò esse messu in usu.
(4) Prima di aduprà uriscaldatore d'aria elettrica, tutti i terminali devenu esse verificati per vede s'ellu sò stretti. S'elli sò solti, anu da esse stretti è messi à terra per assicurà u funziunamentu sicuru di u riscaldatore elettricu.
(5) In l'entrata di u riscaldatore elettricu, u filtru deve esse stallatu per evità chì a materia stranera entra in u tubu di calore elettricu, causando danni à u tubu di calore elettricu, affettendu cusì a vita di serviziu di u riscaldatore elettricu. Inoltre, u filtru deve esse puliti regularmente.
(6) Quandu si stallanu u terminal, deve esse una distanza spaziale di micca menu di 1m, perchè pò esse cunvene per a riparazione è u mantenimentu.
Tempu di post: 26-jun-2024