Applicazione di u fornu à oliu termicu di riscaldamentu elettricu in u riscaldamentu di u reattore

1. Prucessu è principiu di travagliu

Ufornu à oliu di riscaldamentu elettricu cunverte principalmente l'energia elettrica in energia termica per mezu dielementi di riscaldamentu elettricu(cum'è i tubi di riscaldamentu elettricu). Quessi elementi di riscaldamentu elettricu sò stallati in a camera di riscaldamentu di u fornu à oliu termicu. Quandu l'alimentazione hè accesa, l'oliu di trasferimentu di calore intornu à l'elementu riscaldante assorbe u calore è a temperatura aumenta. L'oliu di trasferimentu di calore riscaldatu hè trasportatu à a giacca o à a serpentina di u vasu di reazione attraversu una pompa di circulazione. U calore hè trasferitu à i materiali in u reattore per via di a conduzione termica, pruvucendu l'aumentu di a temperatura di i materiali è cumpletendu u prucessu di riscaldamentu. Dopu, l'oliu di trasferimentu di calore cù una temperatura ridutta tornerà à u fornu à oliu di trasferimentu di calore di riscaldamentu elettricu per u riscaldamentu, è questu ciclu continuerà à furnisce calore à u calderone di reazione.

2. Vantaghji:

Pulitu è ​​rispettosu di l'ambiente: U fornu à oliu termicu à riscaldamentu elettricu ùn pruducerà micca gas di scaricu di combustione durante u funziunamentu, ciò chì hè assai beneficu per certi lochi cù esigenze di qualità di l'aria elevate, cum'è laboratori, officine pulite è riscaldamentu à calderoni di reazione. Per esempiu, in i laboratori di ricerca è sviluppu di e cumpagnie farmaceutiche, l'usu di forni à oliu termicu riscaldati elettricamente pò evità l'interferenza di i prudutti di combustione nantu à l'analisi di a cumpusizione di i medicinali è e reazioni di sintesi, è ùn pruducerà micca gas serra è gas dannosi cum'è u diossidu di carbonu è u diossidu di zolfu, ciò chì risponde à i requisiti di prutezzione ambientale.

Cuntrollu di a temperatura d'alta precisione: U riscaldamentu elettricu pò ottene una regulazione di a temperatura più precisa. Attraversu strumenti avanzati di cuntrollu di a temperatura, a temperatura di l'oliu di trasferimentu di calore pò esse cuntrullata in un intervallu di fluttuazione assai chjucu, generalmente ottenendu una precisione di± 1 o ancu più altu. In u riscaldamentu di i vasi di reazione in u campu di l'ingegneria chimica fina, u cuntrollu di a temperatura d'alta precisione hè cruciale per assicurà a cunsistenza di a qualità è di e prestazioni di u produttu.

Installazione faciule: A struttura di u fornu à oliu termicu per riscaldamentu elettricu hè relativamente simplice, è ùn richiede micca bruciatori cumplessi, sistemi di furnimentu di carburante è sistemi di ventilazione cum'è i forni à oliu termicu o à gas. Per alcune piccule imprese o prughjetti di riscaldamentu temporanei cù spaziu limitatu, l'installazione di forni à oliu termicu per riscaldamentu elettricu accantu à u bollitore di reazione hè più pratica, risparmiendu assai spaziu è tempu d'installazione.

Bona prestazione di sicurezza: U fornu à oliu di trasferimentu di calore per riscaldamentu elettricu ùn hà micca fiamme aperte, riducendu i periculi d'incendiu. Intantu, u sistema hè generalmente dotatu di diversi dispositivi di prutezzione di sicurezza, cum'è a prutezzione di surriscaldamentu, a prutezzione di perdite, ecc. Quandu a temperatura di l'oliu di trasferimentu di calore supera u limite superiore stabilitu di a temperatura sicura, u dispositivu di prutezzione di surriscaldamentu interromperà automaticamente l'alimentazione per impedisce à l'oliu di trasferimentu di calore di surriscaldassi, di decompone si o ancu di piglià focu; U dispositivu di prutezzione di perdite pò interrompe prontamente u circuitu in casu di perdite, assicurendu a sicurezza di l'operatori.

Industria di l'applicazione di forni à oliu di conduzione termica

3. Applicazione:

Industria chimica: In e reazzioni di sintesi chimica, cum'è a pruduzzione di cumposti organosilicichi di alta purezza, a temperatura di reazione hè strettamente necessaria è l'impurità ùn ponu esse mischiate durante u prucessu di reazione. U fornu à oliu termicu per riscaldamentu elettricu pò furnisce una fonte di calore stabile, è u so metudu di riscaldamentu pulitu ùn introduce micca impurità di combustione, assicurendu a purità di u pruduttu. È a temperatura pò esse cuntrullata secondu a fase di reazione, cum'è u cuntrollu di a temperatura trà 150-200in a fase di sintesi di monomeri organosilicio è 200-300in a fase di polimerizazione.

Industria farmaceutica: Per a reazione di sintesi di ingredienti attivi in ​​​​i medicinali, picculi cambiamenti di temperatura ponu influenzà a qualità è l'efficacia di i medicinali. U fornu à oliu termicu per riscaldamentu elettricu pò risponde à i requisiti di cuntrollu di temperatura di alta precisione di i recipienti di reazione farmaceutica. Per esempiu, in u riscaldamentu di i recipienti di reazione utilizati in a pruduzzione di medicinali anti-cancru, u cuntrollu di a temperatura pò assicurà a currettezza di a struttura moleculare di u medicamentu è migliurà l'efficacia di u medicamentu. À u listessu tempu, e caratteristiche ambientali di u fornu à oliu per riscaldamentu elettricu è di trasferimentu di calore sò ancu conformi à i standard ambientali stretti di l'industria farmaceutica.

Industria alimentaria: In a sintesi è a trasfurmazione di additivi alimentari, cum'è a pruduzzione di emulsionanti, addensanti, ecc., si usa u riscaldamentu in caldaia di reazione. U metudu di riscaldamentu pulitu di u fornu à oliu termicu cù riscaldamentu elettricu pò evità e sustanze nocive generate da a combustione da a contaminazione di e materie prime alimentari, assicurendu a sicurezza di l'alimentu. È a temperatura di riscaldamentu pò esse cuntrullata, per esempiu, in u riscaldamentu di a caldaia di reazione per a pruduzzione di gelatina, cuntrullendu a temperatura in un intervallu adattatu (cum'è 40-60), a qualità è e prestazioni di a gelatina ponu esse garantite.


Data di publicazione: 20 dicembre 2024