- Tubu di riscaldamentu elettricu à pinnahè un'aggiunta di alette metalliche (cum'è alette in alluminio, alette in rame, alette in acciaio) nantu à a basa di l'ordinariutubu di riscaldamentu elettricus, chì migliora l'efficienza di u scambiu di calore allargendu l'area di dissipazione di u calore. Hè particularmente adattatu per scenarii di riscaldamentu aria/gas è hà e caratteristiche di riscaldamentu rapidu, cuntrollu precisu di a temperatura è installazione flessibile. A so applicazione in u campu industriale hè assai focalizzata nantu à scenarii chì richiedenu un riscaldamentu efficiente di l'aria o un riscaldamentu indirettu di i materiali, chì ponu esse divisi in e seguenti categurie:
- 1. Attrezzatura di asciugatura / asciugatura industriale: core utilizatu per a disidratazione è a solidificazione di u materialeIn a pruduzzione industriale, una grande quantità di materiali (cum'è i prudutti semi-finiti è finiti) devenu esse asciugati cù "aria calda" per eliminà l'umidità o ottene a solidificazione.Tubi di riscaldamentu elettricu à pinnadiventanu l'elementu riscaldante principale di tali apparecchiature per via di a so capacità di riscaldà rapidamente l'aria è di ottene una efficienza termica di più di 90%.
Scenarii d'applicazione Scopi specifici Ragioni per l'adattazione Industria di plastica/gomma Asciugatura di pellets di plastica (per impedisce a furmazione di bolle durante u stampaggio à iniezione), asciugatura di prudutti di gomma dopu a vulcanizazione A temperatura di riscaldamentu hè cuntrullata (50-150 ℃) è pò esse cumminata cù un ventilatore per furmà una circulazione d'aria calda, evitendu u surriscaldamentu lucale è a deformazione di u materiale. Industria di trasfurmazione di i metalli Asciugate e parti metalliche prima di pitturà (eliminate l'oliu / umidità superficiale), è asciugate e parti di ferramenta dopu a galvanoplastia Certi sceni necessitanu resistenza à a corrosione (alette in acciaio inox 304/316 opzionali), bona uniformità di l'aria calda è adesione garantita di u rivestimentu Industria tessile/di stampa è di tintura Asciugatura di tessuti è filati (disidratazione prima di a furmazione), asciugatura dopu a fissazione di a tinta Richiede un riscaldamentu cuntinuu è stabile (funzionamentu 24 ore), una longa durata di serviziu di i tubi alettati (di solitu più di 5000 ore) è bassi costi di manutenzione. Industria di u legnu/carta Asciugatura di pannelli di legnu (per impedisce crepe è deformazioni), asciugatura di pasta di cellulosa/cartone Pò ottene un riscaldamentu à alta temperatura (finu à 200 ℃), una larga copertura di aria calda, adatta per grandi forni di asciugatura Industria Alimentare/Farmaceutica Asciugatura di ingredienti alimentari (cum'è grani, ligumi disidratati), asciugatura di granuli / capsule farmaceutiche U materiale risponde à i standard d'igiene (acciaio inox 304/316), senza liberazione di inquinanti è cù una precisione di cuntrollu di a temperatura di ± 1 ℃, ciò chì risponde à i requisiti GMP.
2. HVAC Industriale è Cuntrollu Ambientale: Mantene a Temperatura Custante in l'Impianti/Officine
I scenarii industriali anu esigenze strette per a temperatura ambientale è a pulizia (cum'è l'officine elettroniche, l'officine di assemblaggio di precisione è e camere pulite), ètubi di riscaldamentu elettricu alettatisò spessu usati cum'è cumpunenti di riscaldamentu principali di l'unità di climatizazione è di i sistemi d'aria fresca per u riscaldamentu invernale o u preriscaldamentu di l'aria fresca.
1) Riscaldamentu di impianti industriali:
Adattu per e grande fabbriche senza riscaldamentu centralizatu (cum'è l'officine meccaniche è e fabbriche di almacenamentu), u sistema di riscaldamentu à aria calda hè cumpostu da "tubi di riscaldamentu alettati+ ventilatori di canali d'aria", chì ponu esse cuntrullati da a temperatura per zone (cum'è l'aghjustamentu separatu di a temperatura in l'equipaggiamenti è in e zone operative), evitendu i prublemi di riscaldamentu lentu è di congelamentu è di screpolatura di e tubazioni causati da u riscaldamentu tradiziunale di l'acqua.
In e regioni fredde cum'è u Nordeste è u Norduveste, e fabbriche ponu ancu esse aduprate per u "preriscaldamentu di l'attrezzatura" (cum'è u riscaldamentu di l'aria di l'officina prima di cumincià in l'invernu per impedisce chì l'attrezzatura si congeli per via di e basse temperature).
2) Temperatura Custante di a Sala Pulita/Officina Elettronica:
A pruduzzione di cumpunenti elettronichi (cum'è chip è circuiti stampati) richiede una temperatura custante (20-25 ℃) è pulizia. I tubi di riscaldamentu elettricu à aletta ponu esse integrati in sistemi di climatizazione puliti, senza polvere o odore durante u prucessu di riscaldamentu, è cù una precisione di cuntrollu di a temperatura elevata (± 0,5 ℃) per evità fluttuazioni di temperatura chì affettanu e prestazioni di i cumpunenti.
3) Riscaldamentu in lochi antideflagranti:
I laboratorii à prova di splusione cum'è quelli chimichi, petroliferi è di gasu, è e miniere di carbone ponu aduprà "tubi di riscaldamentu elettricu alettati à prova di splusione" (cù un materiale di gusciu in lega d'aluminiu à prova di splusione è scatule di giunzione chì rispettanu i standard Ex d IIB T4) per u riscaldamentu di l'aria in ambienti periculosi per prevene incidenti di sicurezza causati da scintille elettriche.
3. Sistema pneumaticu è riscaldamentu à aria compressa: assicurendu un funziunamentu stabile di l'attrezzatura
L'attrezzatura pneumatica industriale, cum'è i cilindri è e valvole pneumatiche, si basanu nantu à l'aria compressa secca per esse alimentata. Se l'aria compressa cuntene umidità (chì hè propensa à congelassi à basse temperature), pò causà guasti à l'attrezzatura.tubu di riscaldamentu elettricuI s sò principalmente usati per "riscaldamentu è asciugatura à aria compressa".
Principiu di funziunamentu: L'aria compressa libererà umidità dopu u raffreddamentu, è deve esse riscaldata à 50-80 ℃ attraversu un "tubu di riscaldamentu alettatu" per riduce l'umidità relativa di l'aria. Dopu entra in un asciugatore per una disidratazione profonda, è infine produce aria compressa secca.
Applicazioni tipiche: linee di pruduzzione automobilistica (bracci robotichi pneumatici), trasfurmazione di macchine utensili (attrezzature pneumatiche), imballaggio alimentariu (macchine di sigillatura pneumatiche) è altri scenarii chì si basanu nantu à sistemi pneumatici.
4. Scenarii industriali speciali: bisogni di riscaldamentu persunalizati
Sicondu e caratteristiche di l'industria,tubi di riscaldamentu elettricu alettatipò esse persunalizatu per materiale è struttura per adattassi à ambienti speciali
1) Ambiente currusivu:
I laboratori chimichi è di galvanoplastia anu bisognu di riscaldà l'aria chì cuntene gasi corrosivi è aduprà acciaio inox 316Ltubu alettatuTubi alettati in lega di titaniu (resistenti à l'acidi è à l'alcali) o in lega di titaniu (forte resistente à a corrosione) per evità l'ossidazione è a ruggine di l'alette.
2) Riscaldamentu di partenza à bassa temperatura:
L'equipaggiamenti eolici è i quadri di cuntrollu esterni in e regioni fredde anu bisognu di riscaldà l'aria interna prima di inizià (per impedisce u congelamentu di i cumpunenti), aduprendu un "picculu tubu di riscaldamentu elettricu alettatu + regulatore di temperatura", chì si avvia automaticamente à basse temperature è si ferma automaticamente quandu a temperatura risponde à u standard.
3) Riscaldamentu ausiliariu di a stufa à aria calda:
I picculi fornelli industriali à aria calda (cum'è u trattamentu termicu di i metalli è l'asciugatura di prudutti agriculi) ponu adupràtubi di riscaldamentu elettricu alettaticum'è fonti di calore ausiliarie per cumpensà e fluttuazioni di temperatura causate da u riscaldamentu à gasu/carbone è ottene un cuntrollu precisu di a temperatura.
Sè vo vulete sapè di più nantu à u nostru pruduttu, per piacècuntatta ci!
Data di publicazione: 24 di settembre di u 2025