Cumposizione di u riscaldatore di pipeline d'azotu

Uriscaldatore di pipeline d'azotu per riscaldamentu elettricuU sistema hè un dispusitivu chì cunverte l'energia elettrica in energia termica per riscaldà l'azotu chì scorri in a pipeline. A so cuncepzione di a struttura di u sistema deve tene contu di l'efficienza di u riscaldamentu, di a sicurezza è di u cuntrollu di l'automatizazione. I seguenti sò i so cumpunenti principali è e spiegazioni dettagliate:

1Modulu principale di riscaldamentu

1. Elementu di riscaldamentu elettricu

• Cumponenti di riscaldamentu di u core:

Tubu di riscaldamentu elettricu di tipu alettaFattu d'acciaio inox (cum'è 304/316L) o di materiale in lega à alta temperatura, cù alette pressate in superficia per aumentà l'area di dissipazione di u calore è migliurà l'efficienza di scambiu di calore. L'internu hè fattu di filu di resistenza (lega di nichel-cromu), pienu di polvere d'ossidu di magnesiu (MgO) cum'è materiale isolante è termoconduttore, assicurendu l'isolamentu elettricu è a resistenza à alta temperatura (a resistenza à a temperatura pò ghjunghje à 500 ℃ o più).

Metudu d'installazione:

Utubi di riscaldamentusò distribuiti uniformemente longu a direzzione assiale di a pipeline è fissati à u muru internu o à a manica esterna di a pipeline per mezu di flange o saldature, assicurendu un cuntattu sufficiente cù a superficia di riscaldamentu quandu l'azotu scorre.

Parechji insemi di tubi di riscaldamentu ponu esse cumminati in parallelu / serie, è a regulazione di a putenza pò esse ottenuta per mezu di un cuntrollu raggruppatu (cum'è u riscaldamentu à trè tappe: bassa, media è alta putenza).

2. Corpu di a pipa

Pipeline principale:

Materiale: Acciaiu inox 304/316L (resistente à a corrosione secca da azotu), cù lega 310S o Inconel dispunibule per scenarii di alta temperatura.

Struttura: Saldatura di tubi d'acciaio senza saldatura o cunnessione à flange, trattamentu di lucidatura di a parete interna (Ra ≤ 3,2 μm) per riduce a resistenza à u flussu di gas, diametru di u tubu cuncipitu secondu a portata di l'azotu (m³/h) è a velocità di u flussu (cunsigliata 5-15m/s), in cunfurmità cù e norme GB/T 18984 o ASME B31.3.

• Stratu d'isolamentu:

Imbulighjate u stratu esternu cù lana di roccia o fibra di silicatu d'aluminiu, cù un spessore di 50-100 mm, è coprite cù una piastra d'acciaio inox per riduce a perdita di calore (temperatura di a superficia ≤ 50 ℃).

sistema di riscaldamentu elettricu per l'azotu

2Sistema di cuntrollu

1. Unità di cuntrollu di temperatura

• Sensori:

Elementu di misurazione di a temperatura: termistore Pt100 (precisione ±0,1 ℃) o termocuppia di tipu K (resistenza à alta temperatura ≥ 1000 ℃), installatu à l'entrata è à l'uscita di a pipeline è in u mezu di a sezione di riscaldamentu, per monitorà a temperatura in tempu reale.

Sensori di flussu/pressione: misuratore di flussu vortex, misuratore di flussu massicu termicu (misurazione di flussu), trasmettitore di pressione (misurazione di pressione), utilizati per calculà a dumanda di putenza di riscaldamentu.

• Cuntrollore:

Sistema PLC o DCS: Algoritmu PID integratu, aghjusta automaticamente a putenza di riscaldamentu secondu a temperatura impostata (cum'è per mezu di u regulatore di putenza di tiristori o di u relè à statu solidu SSR), supporta u monitoraghju remotu è a registrazione di dati.

2. Modulu di cuntrollu elettricu

• Sistema di putenza:

◦ Alimentazione d'entrata: AC 380V/220V,50Hz,Cunfigurà l'interruttori automatichi è i prutettori di perdite per supportà l'alimentazione trifase equilibrata.

Cuntrollu di putenza: Relè à statu solidu (SSR) o regulatore di putenza, cummutazione senza cuntattu, velocità di risposta rapida, longa durata di vita.

• Dispositivu di prutezzione di sicurezza:

Prutezzione da a surriscaldamentu: Equipatu cù un termostatu bimetallicu integratu o un interruttore di temperatura, quandu a temperatura misurata supera u valore impostu (cum'è 20 ℃ più altu di a temperatura target), l'alimentazione di riscaldamentu hè interrotta forzatamente è un allarme hè attivatu.

Prutezzione da sovracorrente/cortocircuitu: trasformatore di corrente + interruttore automaticu per prevene anomalie di u circuitu causate da difetti di i tubi di riscaldamentu.

Prutezzione di a pressione: U pressostatu hè ligatu à a spegnimentu per impedisce a sovrapressione di a pipeline (attivata quandu supera 1,1 volte a pressione di cuncepimentu).

Funzione d'interbloccamentu: Ligatu cù a fonte d'azotu, u riscaldamentu hè pruibitu quandu ùn ci hè micca flussu di gas per evità a combustione a seccu.

riscaldatore di pipeline d'azotu

3Cumponenti ausiliari

1. Cunnette è installà i cumpunenti

Flange d'importazione è d'esportazione: si utilizanu flange piane RF (PN10/PN16), cù u listessu materiale di a pipeline, è a guarnizione di tenuta hè una guarnizione avvolta in metallo o una guarnizione in PTFE.

• Staffa è parti di fissaggio: Staffa in acciaio al carboniu galvanizatu o acciaio inox, chì supporta l'installazione orizzontale/verticale, cù una spaziatura cuncipita secondu u diametru di u tubu è a capacità portante (cum'è a spaziatura di e staffe di tubazioni DN50 ≤ 3 m).

2. Interfaccia di prova è di mantenimentu

Interfaccia di misurazione di temperatura/pressione: Riservate interfacce filettate G1/2 "o NPT1/2" à l'entrata è à l'uscita di a pipeline per un smontaggio è una calibrazione facili di i sensori.

• Scaricu: Una valvula di scaricu DN20 hè stallata in fondu à a pipeline per u scaricu regulare di l'acqua condensata o di l'impurità (se l'azotu cuntene tracce d'umidità).

• Foru d'ispezione: E tubazioni lunghe o e strutture cumplesse sò dotate di flange d'ispezione à apertura rapida per una facile sustituzione di i tubi di riscaldamentu è a pulizia di i muri interni.

4Cuncepimentu di sicurezza è à prova di splusione (se necessariu)

Classificazione di resistenza à l'esplosione: Se utilizatu in ambienti inflammabili è esplosivi (cum'è laboratori petrochimici), u sistema deve rispettà a norma antiesplosione Ex d IICT6, u tubu di riscaldamentu deve esse antiesplosione (cù certificazione antiesplosione per scatole di giunzione), è i cumpunenti elettrici devenu esse installati in armadi di cuntrollu antiesplosione.

Prutezzione di messa à terra: Tuttu u sistema hè messu à terra in modu affidabile (resistenza di messa à terra ≤ 4 Ω) per impedisce l'accumulazione di elettricità statica è i risichi di perdite.

5Applicazioni tipiche

Industria chimica: spurgu di azotu, preriscaldamentu di reattori, riscaldamentu di u prucessu di asciugatura.

Industria elettronica: Riscaldamentu à azotu d'alta purezza in a fabricazione di semiconduttori (richiede a lucidatura di a parete interna per evità a contaminazione).

Metallurgia/Trattamentu termicu: Riscaldamentu à l'entrata di u fornu, ricottura di u metallu cù riscaldamentu in atmosfera protettiva.

riassume

Uriscaldatore di pipeline d'azotu per riscaldamentu elettricuU sistema hè centratu intornu à elementi di riscaldamentu elettricu è ottene un aumentu precisu di a temperatura per mezu di un cuntrollu intelligente. A so struttura deve equilibrà l'efficienza termica, a sicurezza è l'ottimisazione di a dinamica di i fluidi, rendendulu adattatu per scenarii industriali chì richiedenu temperatura, pulizia è prevenzione di l'esplosioni. Durante a cuncepzione, i materiali, a cunfigurazione di a putenza è i schemi di cuntrollu devenu esse scelti in basa à e cundizioni operative specifiche (portata, temperatura, pressione, ambiente) per assicurà un funziunamentu stabile à longu andà.

Sè vo vulete sapè di più nantu à u nostru pruduttu, per piacècuntatta ci!


Data di publicazione: 10 d'aprile di u 2025