Cumu funziona u sensore PT100?

 

U PT100hè un sensore di temperatura di resistenza chì u so principiu di funziunamentu hè basatu annantu à u cambiamentu di a resistenza di u cunduttore cù a temperatura. PT100 hè fattu di platinu puru è hà una bona stabilità è linearità, dunque hè largamente utilizatu per a misurazione di a temperatura. À zero gradi Celsius, u valore di resistenza di u PT100 hè 100 ohm. Quandu a temperatura aumenta o diminuisce, a so resistenza aumenta o diminuisce di cunsiguenza. Misurà u valore di resistenza di PT100, a temperatura di u so ambiente pò esse calculata accuratamente.
Quandu u sensore PT100 hè in flussu di corrente custante, a so tensione di uscita hè proporzionale à u cambiamentu di temperatura, dunque a temperatura pò esse misurata indirettamente misurendu a tensione. Stu metudu di misurazione hè chjamatu misurazione di a temperatura di "tipu di tensione di uscita". Un altru metudu di misurazione cumunu hè u "tipu di resistenza di uscita", chì calcula a temperatura misurendu u valore di resistenza di PT100. Indipendentemente da u metudu utilizatu, u sensore PT100 furnisce misurazioni di temperatura assai precise è hè largamente utilizatu in una varietà di applicazioni di cuntrollu è monitoraghju di a temperatura.
In generale, u sensore PT100 utilizza u principiu di a resistenza di u cunduttore chì cambia cù a temperatura per misurà accuratamente a temperatura misurendu a resistenza o a tensione, furnendu risultati di misurazione di a temperatura d'alta precisione per diverse applicazioni di cuntrollu è monitoraghju di a temperatura.


Data di publicazione: 17 di ghjennaghju di u 2024