- 1. Parametri chjave di prestazioneResistenza à u calore: UriscaldatoreA temperatura di a superficia deve esse almenu 20% più alta chè a temperatura massima impostata di a cabina di pittura.Isolamentu: Almenu IP54 (antipolvere è impermeabile); IP65 hè cunsigliatu per ambienti umidi. Isolamentu: A mica, a ceramica o altri materiali isolanti resistenti à alte temperature devenu esse aduprati per minimizà e perdite elettriche. Efficienza termica:Riscaldatoricù alette o circulazione d'aria furzata sò preferite per migliurà l'efficienza di scambiu di calore. 
 
 		     			2. Compatibilità di u Sistema di Cuntrollu
Metudu di cuntrollu di a temperatura:
Cuntrollu PID: Regolazione precisa (±1°C), adatta per finiture di pittura di alta qualità.
Relè à statu solidu SSR: A cummutazione senza cuntattu si estenderiscaldatorevita.
Cuntrollu zona per zona: E grande cabine di pittura ponu avèriscaldatoriinstallati in zone separate per un cuntrollu di temperatura indipendente.
Prutezzione di sicurezza: Prutezzione di surriscaldamentu, prutezzione di sovraccaricu di corrente è rilevazione di guasti à terra.
 
 		     			3. Installazione è Mantenimentu
Cuncepimentu di i Cundotti d'Aria: Uriscaldatoredeve esse adupratu cù un ventilatore per distribuisce l'aria uniformemente per impedisce u surriscaldamentu lucalizatu.
Facilità di manutenzione: Sceglite un modulu di riscaldamentu amovibile per una pulizia o sustituzione faciule. Corrispondenza di l'alimentazione: Verificate a tensione (380V/220V) è a capacità di carica di corrente per evità u sovraccaricu di a linea.
Sè vo vulete sapè di più nantu à u nostru pruduttu, per piacècuntatta ci!
Data di publicazione: 04 di settembre di u 2025
 
          
              
              
             