Cumu sceglie l'oliu di trasferimentu di calore?

1Passi principali per a selezzione

1. Determinate u metudu di riscaldamentu

-Riscaldamentu in fase liquida: Adattu per sistemi chjusi cù temperature ≤ 300 ℃, attenzione deve esse prestata à l'effettu di a viscosità nantu à a fluidità.

-Riscaldamentu in fase gassosa: adattatu per sistemi chjusi à 280-385 ℃, cù una alta efficienza di trasferimentu di calore ma chì richiede una maggiore stabilità termica.

2. Impostate l'intervallu di temperatura

-Temperatura massima di funziunamentu: Deve esse 10-20 ℃ inferiore à u valore nominale di l'oliu di trasferimentu di calore (cum'è 320 ℃ valore nominale, usu attuale ≤ 300 ℃) per evità a coke o l'ossidazione.

-Temperatura minima di funziunamentu: A viscosità deve esse assicurata per esse ≤ 10 mm²/s (se u tracciamentu di calore hè necessariu in invernu per impedisce a solidificazione).

3. Tipu di sistema currispundente

-Sistema chjusu: Alta sicurezza, adattatu per un funziunamentu cuntinuu, oliu sinteticu di trasferimentu di calore cunsigliatu (cum'è a mistura di etere difenili).

-Sistema apertu: Hè necessariu sceglie oliu minerale cù forti proprietà antioxidanti (cum'è L-QB300) è accurtà u ciclu di sustituzione.

2Selezzione di u tipu d'oliu di trasferimentu di calore

U tipu minerale hà un prezzu bassu è una stabilità termica media, limitata à l'usu in fase liquida ≤ 300 ℃ LQB300 LQC320

U tipu sinteticu hà una forte stabilità termica (finu à 400 ℃) è hè adattatu per scenarii di fase gassosa è alta temperatura. Hè ancu adattatu per miscele di etere bifenilico à 240 ℃ è 400 ℃ è tipi di bifenili alchilici.

Fornu à oliu di trasferimentu di calore

3Parametri chjave di u rendimentu

1. Stabilità termica: U valore di acidità ≤ 0,5 mgKOH/g è u carbone residuale ≤ 1,0% sò limiti di sicurezza, è a sustituzione hè necessaria se si superanu i standard.

2. Sicurezza di l'ossidazione: U puntu di flash apertu hè ≥ 200 ℃, è u puntu di ebullizione iniziale hè più altu ch'è a temperatura massima di travagliu.

3. Rispettu di l'ambiente: A priorità deve esse data à l'olii sintetici di trasferimentu di calore non tossichi è biodegradabili (cum'è u tipu etere difenilico).

apparecchiature di riscaldamentu elettricu à oliu termicu

4Precauzioni di selezzione

1. Evitate i malintesi:

-L'oliu minerale ùn pò esse adupratu in sistemi in fase gassosa, altrimenti hè propensu à l'ossidazione è à e perdite.

-I sistemi chjusi pruibiscenu l'usu di olii à bassu puntu d'ebullizione è volatili.

2. Marca è Certificazione:

-Selezziunate i prudutti certificati secondu a norma GB23971-2009 è cunsultate i rapporti di teste di terze parti.

-Priurite e marche chì furniscenu un serviziu post-vendita, cum'è Great Wall Thermal Oil è Tongfu Chemical.

5Suggerimenti di mantenimentu

-Test regulare: U valore di l'acidità è u carbone residuale sò testati ogni sei mesi, è i cambiamenti di viscosità sò valutati annualmente.

-Sigillatura di u sistema: I sistemi chjusi necessitanu prutezzione da azotu, mentre chì i sistemi aperti necessitanu cicli di pulizia più brevi.

Sè vo vulete sapè di più nantu à u nostru pruduttu, per piacècuntatta ci!


Data di publicazione: 10 d'aprile di u 2025