S'ellu si tratta di a camera di cablaggio di unriscaldatore elettricu à prova di splusionerichiede l'applicazione di pittura isolante dipende da una valutazione cumpleta di u tipu specificu à prova di splusione, requisiti standard è scenarii d'applicazione reali.

I. Requisiti principali di e specifiche standard
1. GB 3836.1-2021 (Requisiti generali per l'attrezzatura in atmosfere esplosive)
Questa norma incorpora i requisiti per l'ambienti di polvere, ma ùn impone micca regulamenti obbligatori nantu à a spruzzatura di vernice isolante in e camere di cablaggio per l'apparecchiature di Classe II (cum'èriscaldatori elettrici à prova di splusione).
Per l'equipaggiamenti di Classe I (minere di carbone sutterranee), e superfici interne di e camere di cablaggio metallicu devenu esse rivestite cù una pittura resistente à l'arcu (cum'è a pittura epossidica di porcellana 1320) per impedisce l'esplosioni di gas indotte da l'arcu. Tuttavia, ùn sò stipulate esigenze specifiche per l'equipaggiamenti di Classe II (ambienti micca minerarii di carbone cum'è impianti chimichi, impianti petroliferi è di gas, ecc.).
2. Cuncepimentu Speciale di l'Attrezzatura Ignifuga (Ex d)
E superfici di accoppiamentu di l'involucru antifiamma devenu esse sottumesse à un trattamentu di fosfatazione è esse rivestite cù oliu antiruggine (cum'è l'oliu antiruggine 204-1) per assicurà a sigillatura è a resistenza à a corrosione. Ancu s'è l'oliu antiruggine pussede certe proprietà isolanti, ùn hè micca una pittura isolante specializata.
S'ellu ci sò cunduttori esposti o risichi di flashover in a camera di cablaggio, u disignu deve rispettà e norme (per esempiu, GB/T 16935.1) per via di a distanza di sicurezza è di dispersione, invece di affidà si solu à a vernice isolante.
3. Requisiti d'isolamentu per l'attrezzatura di sicurezza aumentata (Ex e)
L'equipaggiu di sicurezza miglioratu deve assicurà chì ùn ci sianu scintille durante u funziunamentu nurmale, cù e prestazioni d'isolamentu di a so camera di cablaggio chì si basanu principalmente nantu à materiali isolanti (cum'è ceramica, resina epossidica) è rivestimentu di cunduttori, invece di u rivestimentu superficiale di a camera.
Sè a superficia di u cumpunente isolante hè dannighjata, deve esse riparata cù una pittura isolante di u listessu gradu, ma ùn ci hè bisognu di rivestisce tutta a cavità.
II. Cunsiderazioni tecniche in applicazioni pratiche
1. Funzioni è Limitazioni di a Vernice Isolante
Vantaghji: A pittura isolante pò migliurà a forza di l'isolamentu di a superficia (cum'è a resistenza à l'arcu è a prevenzione di e perdite), rendendula particularmente adatta per ambienti cù alta umidità o polverosi. Per esempiu, l'applicazione di 20-30 μm di pittura isolante epossidica pò aumentà u tassu di ritenzione di a resistenza di l'isolamentu à più di l'85%.
Risicu: A pittura isolante pò influenzà a dissipazione di u calore. Per esempiu, una pittura à prova di splusioneriscaldatore elettricuottimizza a dissipazione di u calore per via di e prese d'aria di raffreddamentu è di u riempimentu di gas inerte. Una spruzzatura eccessiva puderia disturbà l'equilibriu termicu. Inoltre, a pittura isolante deve passà testi di resistenza à alta temperatura (per esempiu, sopra i 150 ° C) o pò fallu.
2. Pratica di l'industria è prucessi di fabricazione
Attrezzatura anti-esplosione: A maiò parte di i pruduttori applicanu un primer antiruggine (per esempiu, primer alchidicu rossu di ferru C06-1) in a camera di cablaggio, ma a pittura isolante ùn hè micca ubligatoria. Per esempiu, una certa scatula di giunzione di motori anti-esplosione impiega una cumminazione "primer + pittura magnetica resistente à l'arcu", rinfurzendu l'isolamentu solu in a zona di u terminale.
Equipaggiamentu di sicurezza aumentatu: Si mette una maggiore enfasi nantu à l'affidabilità meccanica di e cunnessione di i cunduttori (cum'è i terminali anti-allentamentu) è a selezzione di materiali isolanti, mentre chì a spruzzatura di cavità ùn hè micca necessaria.
3. Requisiti supplementari per scenarii speciali
Ambienti à alta corrosione (cum'è e zone custiere o industriali chimiche): Applicate una pittura isolante anticorrosione (per esempiu, un rivestimentu isolante ceramicu ZS-1091) per assicurà sia a resistenza chimica sia l'isolamentu.
Apparecchiature d'alta tensione (per esempiu, sopra à 10 kV): A pittura anticorona à gradiente di spessore deve esse applicata per supprimà e scariche parziali.
III. Cunclusione è raccomandazioni
1. Scenarii di spruzzatura ubligatoria
Solu e camere di cablaggio di l'apparecchiature di Classe I (per e mine di carbone sutterranee) devenu esse ubligatoriamente rivestite di pittura resistente à l'arcu.
Sè l'equipaggiu migliora e so prestazioni anti-esplosione applicendu pittura isolante (per esempiu, per risponde à classificazioni IP più elevate o resistenza à a corrosione), questu deve esse chjaramente dichjaratu in i documenti di certificazione.
2. Scenarii micca ubligatorii ma cunsigliati
Per l'apparecchi di Classe II, hè cunsigliatu di applicà una pittura isolante se esistenu e seguenti cundizioni:
A camera di cablaggio hà un spaziu compactu, cù a distanza elettrica o a distanza di dispersione chì s'avvicina à u limite standard.
Alta umidità ambientale (per esempiu, RH > 90%) o presenza di polvere conduttiva.
L'attrezzatura richiede un funziunamentu à longu andà è hè difficiule da mantene (per esempiu, installazione interrata o sigillata).
Hè cunsigliatu di sceglie una pittura isolante resistente à alte temperature (≥135 °C) è fortemente adesiva (cum'è a pittura epossidica-poliestere), cù un spessore cuntrullatu trà 20-30 μm per equilibrà l'isolamentu è a dissipazione di u calore.
3. Prucessu è Verificazione
Prima di a spruzzatura, a cavità deve esse sottumessa à un trattamentu di sabbiatura (gradu Sa2.5) per assicurà l'adesione di u film di pittura.
Dopu à u cumpletamentu, a resistenza d'isolamentu (≥10MΩ) è a resistenza dielettrica (per esempiu, 1760V/2min) devenu esse testate, è a prova di spruzzatura di sale (per esempiu, soluzione di NaCl à 5%, 1000 ore senza ruggine) deve esse passata.

Sè vo vulete sapè di più nantu à u nostru pruduttu, per piacècuntatta ci!
Data di publicazione: 09-ott-2025