- I. Installazione di u Core: Cuntrollu di i Dettagli Critichi in i Sottosistemi
1. Installazione di u corpu principale: Assicurà a stabilità è u caricamentu uniforme
Livellamentu: Aduprate una livella à bolla per verificà a basa di u fornu per assicurà chì e deviazioni verticali è urizzuntali sianu ≤1‰. Questu impedisce l'inclinazione chì puderia causà un caricu irregulare nantu à i tubi di u fornu è un flussu d'oliu termicu debule.
Metudu di fissazione: Aduprate bulloni d'ancora (e specifiche di i bulloni devenu currisponde à u manuale di l'attrezzatura). Stringhje uniformemente per impedisce a deformazione di a basa. Per l'attrezzatura muntata nantu à u skid, assicuratevi chì u skid sia fermamente attaccatu à a terra è senza oscillazioni.
Ispezione di l'accessori: Prima di l'installazione, calibrate a valvula di sicurezza (a pressione impostata risponde à i requisiti di cuncepimentu, cum'è 1,05 volte a pressione di funziunamentu) è u manometru (intervallu 1,5-3 volte a pressione di funziunamentu, precisione ≥1,6), è mustrate una etichetta certificata. I termometri devenu esse installati nantu à i tubi d'entrata è di uscita di l'oliu termicu per assicurà un monitoraghju precisu.
2. Installazione di u sistema di tubazioni: Prevenzione di perdite, blocchi di gas è coking
Materiale è Saldatura:Oleodotti termichiDeve esse custruitu cù tubi d'acciaio senza saldatura resistenti à alte temperature (cum'è l'acciaio 20# o 12Cr1MoV). I tubi galvanizzati sò pruibiti (u stratu di zincu si rompe facilmente à alte temperature, purtendu à coking). A saldatura deve esse effettuata cù saldatura à arcu d'argon per a basa è saldatura à arcu per u coperchio. I giunti saldati devenu esse sottumessi à un test radiograficu (RT) di u 100% cù un livellu di passaghju ≥ II per impedisce perdite.
Disposizione di a Pipeline:
Pendenza di a Pipeline: Upipeline di ritornu di l'oliu termicudeve avè una pendenza di ≥ 3‰, inclinata versu u serbatoiu di petroliu o a surtita di scaricu per impedisce l'accumulazione lucalizata di petroliu è a coke. A pendenza di a pipeline di surtita di petroliu pò esse ridutta à ≥ 1‰ per assicurà un flussu lisciu di petroliu.
Scaricu è Drenaggiu: Installate una valvula di scaricu à u puntu u più altu di a tubazione (cum'è a cima di u fornu o à una curva) per impedisce l'accumulazione di gas in u sistema, chì pò causà un "bloccu di gas" (surriscaldamentu lucalizatu). Installate una valvula di drenaggiu à u puntu u più bassu per facilità a pulizia regulare di l'impurità è di a coke. Evitate curve strette è cambiamenti di diametru: Aduprate curve (raghju di curvatura ≥ 3 volte u diametru di u tubu) à e curve di i tubi; evitate curve à angulu rettu. Aduprate riduttori concentrici quandu cambiate i diametri per evità cambiamenti eccentrici chì ponu interrompe u flussu d'oliu è causà surriscaldamentu lucalizatu.
Prova di sigillatura: Dopu l'installazione di a pipa, eseguite una prova di pressione di l'acqua (pressione di prova 1,5 volte a pressione di funziunamentu, mantene a pressione per 30 minuti, nisuna perdita) o una prova di pressione pneumatica (pressione di prova 1,15 volte a pressione di funziunamentu, mantene a pressione per 24 ore, caduta di pressione ≤ 1%). Dopu avè cunfirmatu l'assenza di perdite, procedete cù l'insulazione.
Isolamentu: E tubazioni è i corpi di i forni devenu esse isolati (cù materiali isolanti resistenti à alte temperature cum'è lana di roccia è silicatu d'aluminiu, cù un spessore di ≥ 50 mm). Copre cù un stratu protettivu di ferru galvanizatu per impedisce a perdita di calore è e brusgiature. U stratu isolante deve esse sigillatu bè per impedisce à l'acqua di pioggia di infiltrà si è causà guasti à l'isolamentu. 3. Installazione di u sistema elettricu: Sicurezza è cuntrollu di precisione
Specifiche di cablaggio: L'armariu elettricu deve esse situatu luntanu da fonti di calore è d'acqua. I cavi di putenza è di cuntrollu devenu esse posati separatamente (utilizate cavi ignifughi per i cavi di putenza). I terminali devenu esse fissati in modu sicuru per impedisce cunnessione allentate chì puderanu purtà à u surriscaldamentu. U sistema di messa à terra deve esse affidabile, cù una resistenza di terra di ≤4Ω (cumprendu a messa à terra di l'apparecchiatura stessa è di l'armariu elettricu).
Requisiti antideflagranti: Per i combustibili à petroliu/gascaldaie à oliu termicu,I cumpunenti elettrichi vicinu à u bruciatore (cum'è i ventilatori è l'elettrovalvule) devenu esse à prova di splusione (per esempiu, Ex dⅡBT4) per impedisce chì e scintille pruvuchinu splusioni di gas.
Verificazione di a logica di cuntrollu: Prima di a messa in serviziu, verificate i schemi elettrici per assicurà chì u cuntrollu di a temperatura, a prutezzione di a pressione è l'allarmi di livellu di liquidu altu è bassu funzionanu currettamente (per esempiu, spegnimentu automaticu di l'oliu termicu quandu si verifica una sovratemperatura è avviamentu di u bruciatore pruibitu quandu u livellu di liquidu hè bassu).
II. Messa in serviziu di u sistema: Verificazione di a sicurezza in tappe
1. Messa in serviziu à fretu (senza riscaldamentu)
Verificate a strettezza di e tubazioni: Riempite u sistema cù oliu termicu (aprite a valvula di scaricu per espulsà tutta l'aria durante u riempimentu) finu à chì u livellu di l'oliu righjunghji 1/2-2/3 di u serbatoiu. Lasciate ripusà per 24 ore è ispezionate e tubazioni è e saldature per perdite.
Pruvà u Sistema di Circulazione: Avviate a pompa di circulazione è verificate a corrente di funziunamentu è u livellu di rumore (corrente ≤ valore nominale, rumore ≤ 85dB). Assicuratevi chì l'oliu termicu circuli senza intoppi in u sistema (toccate i tubi per cunfirmà chì ùn ci sò micca punti freddi per evità u bloccu di l'aria).
Verificate e funzioni di cuntrollu: Simulate guasti cum'è a sovratemperatura, a sovrapressione è u livellu bassu di liquidu per verificà chì l'allarmi è e funzioni di spegnimentu d'emergenza funzionanu currettamente.
2. Messa in funzione di l'oliu caldu (aumentu graduale di a temperatura)
Cuntrollu di a velocità di riscaldamentu: L'aumentu iniziale di a temperatura deve esse lentu per evità u surriscaldamentu lucalizatu è a coke di l'oliu termicu. Requisiti specifici:
Temperatura ambiente finu à 100 °C: Velocità di riscaldamentu ≤ 20 °C/h (per caccià l'umidità da l'oliu termicu);
100 °C à 200 °C: Velocità di riscaldamentu ≤ 10 °C/h (per rimuovere i cumpunenti leggeri);
200 °C à a temperatura di funziunamentu: Velocità di riscaldamentu ≤ 5 °C/h (per stabilizà u sistema).
Monitoraghju di u prucessu: Durante u prucessu di riscaldamentu, survegliate attentamente u manometru (per ùn avè fluttuazioni o aumenti bruschi) è u termometru (per temperature uniformi in tutti i punti). Se si rilevanu vibrazioni di e tubazioni o anomalie di temperatura (per esempiu, surriscaldamentu lucalizatu di più di 10 ° C), spegnete immediatamente u fornu per l'ispezione per eliminà qualsiasi bloccu o ostruzione d'aria.
Prutezzione da u gasu azotu (opzionale): Se l'oliu termicu hè utilizatu à una temperatura ≥ 300 °C, hè cunsigliatu d'introduce azotu (pressione ligeramente pusitiva, 0,02-0,05 MPa) in u serbatoiu di l'oliu per impedisce l'ossidazione da u cuntattu cù l'aria è allargà a so durata di vita.
Sè vo vulete sapè di più nantu à u nostru pruduttu, per piacècuntatta ci!
Data di publicazione: 04 di settembre di u 2025