- 1. Corrispondenza di tensione è corrente (1) Elettricità trifase (380V) Selezzione di a tensione nominale: A tensione di resistenza di u tiristore deve esse almenu 1,5 volte a tensione di funziunamentu (cunsigliata per esse superiore à 600V) per fà fronte à a tensione di piccu è à a sovratensione transitoria. Calculu di corrente: A corrente di carica trifase deve esse calculata in basa à a putenza tutale (cum'è 48 kW), è a corrente nominale cunsigliata hè 1,5 volte a corrente effettiva (cum'è una carica di 73 A, sceglite un tiristore 125 A-150 A). Cuntrollu di l'equilibriu: U metudu di cuntrollu trifase à duie fasi pò causà una diminuzione di u fattore di putenza è di e fluttuazioni di corrente. Hè necessariu installà un modulu di cuntrollu di trigger di attraversamentu zero o di cambiamentu di fase per riduce l'interferenza cù a rete elettrica. (2) Elettricità bifase (380V) Adattazione di tensione: L'elettricità bifase hè in realtà monofase 380V, è un tiristore bidirezionale (cum'è a serie BTB) deve esse sceltu, è a tensione di resistenza deve ancu esse superiore à 600V. Ajustamentu di a corrente: A corrente bifase hè più alta di a corrente trifase (cum'è circa 13,6 A per un caricu di 5 kW), è hè necessariu selezziunà un margine di corrente più grande (cum'è sopra à 30 A). 
 
 		     			2. Cablaggio è metudi di scatenamentu
(1) Cablaggio trifase:
Assicuratevi chì u modulu di tiristori sia cunnessu in serie à l'estremità d'entrata di a linea di fase, è a linea di signale di trigger deve esse corta è isolata da l'altre linee per evità interferenze. Se si usa u trigger à passaghju zero (metodu di relè à statu solidu), l'armoniche ponu esse ridutte, ma a precisione di a regulazione di a putenza deve esse alta; per u trigger à sfasamentu di fase, si deve fà attenzione à a prutezzione di a velocità di cambiamentu di tensione (du/dt), è si deve installà un circuitu d'assorbimentu resistenza-condensatore (cum'è un condensatore di 0,1 μF + una resistenza di 10 Ω).
(2) Cablaggio bifase:
I tiristori bidirezionali devenu distingue currettamente trà i poli T1 è T2, è u signale di trigger di u polu di cuntrollu (G) deve esse sincronizatu cù u caricu. Hè cunsigliatu di utilizà un trigger optoaccoppiatore isolatu per evità errori di cunnessione.
 
 		     			3. Dissipazione di u calore è prutezzione
(1) Requisiti di dissipazione di u calore:
Quandu a corrente supera i 5A, un dissipatore di calore deve esse installatu, è a grassa termica deve esse applicata per assicurà un bon cuntattu. A temperatura di a carcassa deve esse cuntrullata sottu à 120 ℃, è u raffreddamentu à aria furzata deve esse adupratu quandu hè necessariu.
(2) Misure di prutezzione:
Prutezzione da sovratensione: I varistori (cum'è a serie MYG) assorbenu l'alta tensione transitoria.
Prutezzione di sovracorrente: u fusibile à fusione rapida hè cunnessu in serie in u circuitu anodicu, è a corrente nominale hè 1,25 volte quella di u tiristore.
Limite di u cambiamentu di tensione: rete di smorzamentu RC parallela (cum'è un condensatore di 0,022 μF / 1000 V).
4. Fattore di putenza è efficienza
In un sistema trifase, u cuntrollu di u cambiamentu di fase pò fà diminuisce u fattore di putenza, è i condensatori di compensazione devenu esse installati da u latu di u trasformatore.
U sistema bifase hè propensu à l'armoniche per via di u squilibriu di carica, dunque hè cunsigliatu di aduttà una strategia di cuntrollu di trigger à passaghju zero o di spartera di u tempu.
5. Altre cunsiderazioni
Raccomandazione di scelta: dà priorità à i tiristori modulari (cum'è a marca Siemens), chì integranu funzioni di attivazione è di prutezzione è simplificanu u cablaggio.
Ispezione di mantenimentu: aduprate regularmente un multimetru per rilevà u statu di conduzione di u tiristore per evità cortucircuitu o circuitu apertu; pruibisce l'usu di megaohmmetru per pruvà l'isolamentu.
Sè vo vulete sapè di più nantu à u nostru pruduttu, per piacècuntatta ci!
Data di publicazione: 16 di lugliu di u 2025
 
          
              
              
             