U riscaldatore à oliu termicu ghjoca un rolu impurtante in l'industria tessile

In l'industria tessile, u fornu elettricu à oliu termicu hè generalmente adupratu per u riscaldamentu in u prucessu di pruduzzione di filati. Durante a tessitura, per esempiu, u filatu hè riscaldatu per a manipulazione è a trasfurmazione; l'energia termica hè ancu aduprata per a tintura, a stampa, a finitura è altri prucessi. À u listessu tempu, in l'industria tessile, per a trasfurmazione di alcune fibre speciali, cum'è nanofibre, fibre biobasate, ecc., hè necessariu un riscaldamentu à temperatura costante, chì richiede l'usu di forni elettrichi à oliu termicu.

Specificamente, in l'industria tessile, i forni elettrici à oliu termicu sò principalmente aduprati in i seguenti aspetti:

1. Riscaldamentu di u filatu: aduprate l'oliu termicu per riscaldà u filatu in u magazzinu di filati, a macchina di a funtana, ecc. per migliurà a dolcezza è a cunsistenza di u culore di u filatu. Durante u prucessu di riscaldamentu, a temperatura di l'oliu di trasferimentu di calore pò esse aghjustata per assicurà un riscaldamentu stabile.

2. Riscaldamentu per a stampa è a tintura: u fornu elettricu à oliu termicu hè adupratu per riscaldà u filatu in a tintura, a stampa, a finitura è altri ligami per ottene un megliu effettu di tintura, migliurà l'indurimentu di e fibre è aumentà a flessibilità di e fibre.

3. Trasfurmazione di fibre speciali: Per a trasfurmazione di alcune fibre speciali avanzate, cum'è nanofibre, fibre bio-based, ecc., u riscaldamentu à temperatura costante in un intervallu di temperatura specificu hè spessu necessariu per ottene risultati megliu, ciò chì richiede l'usu di un fornu elettricu à oliu termicu.

In breve, u fornu elettricu à oliu per riscaldamentu hè unu di l'equipaggiamenti di riscaldamentu indispensabili in l'industria tessile. Hè adattatu per u riscaldamentu di fili, u riscaldamentu di stampa è tintura, a trasfurmazione di fibre speciali è altri campi, furnendu suluzioni di riscaldamentu affidabili per l'industria tessile.


Data di publicazione: 19 d'aprile 2023