Furnace Elettricu di Oliu Termale ricunnisciutu da Yanyan Machinery

randly hà lanciatu uFurnace Elettricu à Oliu Termaledi Jiangsu Yanyan Industrial Co., Ltd. Cuncepitu per furnisce una soluzione di riscaldamentu di punta, stu pruduttu rivoluzionariu combina caratteristiche avanzate è un disignu compactu per furnisce un rendimentu senza rivali.

À u core di stu riscaldatore hè un riscaldatore d'immersione chì produce calore, chì hà una longa vita è faciule da rimpiazzà è mantene.pò sopra à 300 ° C, assicurendu una vita di serviziu di sin'à 10 anni.

Jiangsu Yanyan Industrial Co., Ltd. hè situatu in Yancheng City, Pruvincia di Jiangsu.Hè una impresa di punta in u disignu, a produzzione è a vendita di elementi di riscaldamentu elettricu è equipaghji di riscaldamentu.Cù un impegnu invariabile per a qualità è a satisfaczione di i clienti, a cumpagnia hè diventata un partner di fiducia di l'imprese in u mondu.

Furnace Elettricu à Oliu Termaleanu parechje caratteristiche chì li distinguenu da a cumpetizione.Prima, riduce i livelli di stress nantu à i dispositi chì cunsumanu calore, chì permettenu à l'utilizatori di ghjunghje à una temperatura operativa più alta di 320 ° C.Questu assicura chì i riscaldatori sò adattati per una larga gamma d'applicazioni chì varieghja da industrie diverse cum'è petrochimica, petroliera è gasu, è tessili, solu per citarne uni pochi.

Siconda, grazia à u sistema di cuntrollu intelligente PID self-tuning, l'aghjustamentu di a temperatura diventa una brisa.Questu assicura una precisione di cuntrollu di alta temperatura di ≤±1 ° C, assicurendu chì u furnace resta à a temperatura ideale per u travagliu in manu.

Terzu, ufurnace d'oliu di cunduzzione di calore elettricuhè assai compactu è occupa una zona assai chjuca.Una soluzione ideale per l'imprese cù spaziu è risorse limitati, senza bisognu di una sala di caldaia dedicata o prufessiunali.

Infine, u furnace hè estremamente efficiente energeticu, minimizendu u cunsumu di energia mentre maximizeghja a produzzione di calore.Questu significa chì ùn solu risparmia energia, ma aiuta ancu e imprese à riduce i costi à longu andà.

IMG_20220211_081203

Tempu di post: 14-mar-2023