Cumu funziona u riscaldatore di pipeline?

A struttura di u riscaldatore di pipeline elettricu:

U riscaldatore di pipeline hè cumpostu da parechji elementi riscaldanti elettrici tubulari, corpu di cilindru, deflettore è altre parti.U polu di ossidu di magnesiu cristallinu cù l'insulazione è a conduttività termale usa elementi riscaldanti elettrichi tubulari cum'è l'elementu riscaldante, chì hà e caratteristiche di struttura avanzata, alta efficienza termica, bona forza meccanica, resistenza à a corrosione è resistenza à l'usura.Un baffle di diversione hè stallatu in u cilindru per fà l'acqua calata uniformemente durante a circulazione.

U principiu di funziunamentu di u riscaldatore di pipeline:

U riscaldatore di pipeline adotta un regulatore di temperatura di display digitale, un relé à stati solidi è un elementu di misurazione di a temperatura per formà un ciclu di misurazione, regulazione è cuntrollu.Hè amplificatu à u regulatore di a temperatura di a visualizazione digitale, è dopu à paraguni, u valore di a temperatura misurata di u riscaldatore di pipeline hè mostratu, è à u stessu tempu, u signale di output hè mandatu à u terminal d'ingressu di u relay à stati solidi per cuntrullà u riscaldatore. cusì chì l'armadiu di cuntrollu di u riscaldatore di pipeline hà una bona precisione di cuntrollu è caratteristiche di regulazione.U dispusitivu interlock pò ièssiri usatu pi accuminciari è piantà lu riscalda pipa acqua remotely.

riscaldatore elettricu d'oliu pisanti
PROFILU DI L'IMPRESA 01

Jiangsu Yanyan Industries Co., Ltd. hè una impresa d'alta tecnulugia cumpleta cuncentrata in u disignu, a produzzione è a vendita di elementi di riscaldamentu elettricu è equipaghji di riscaldamentu, chì si trova in Yancheng City, Pruvincia di Jiangsu, Cina.Per un bellu pezzu, a cumpagnia hè specializata in furnisce a suluzione tecnica superiore, i nostri prudutti sò stati esportati in parechji paesi, cum'è USA, paesi europei, Mediu Oriente, Sudamerica, Asia, Africa, etc. Dapoi a fundazione, avemu i clienti in più di 30 paesi in u mondu sanu.


Tempu di post: 17-mar-2023