Istruzzioni per l'applicazione di riscaldatori elettrici liquidi

U cumpunente di riscaldamentu principale di u riscaldatore elettricu liquidu hè cuncipitu cù una struttura di grappulu di tubi, chì hà una risposta termica rapida è una alta efficienza termica. U cuntrollu di a temperatura adotta un modu di cuntrollu duale di temperatura intelligente da microcomputer, regulazione automatica PID è alta precisione di cuntrollu di a temperatura. Ampiamente adupratu in petrolchimica, stampa è tintura tessile, ecc. temperatura di travagliu ≤98 ℃, adupratu per u riscaldamentu è u trattamentu termicu di l'isolamentu termicu in l'industria di a stampa, farmaceutica, medica è altri campi. I cumpunenti principali aduttanu prudutti di marca internaziunale è naziunale, chì anu una longa vita di serviziu, sicurezza è prutezzione ambientale.

U riscaldatore elettricu à liquidu circulante riscalda u liquidu per cunvezione furzata attraversu una pompa. Questu hè un metudu di riscaldamentu cù circulazione furzata attraversu una pompa. U riscaldatore elettricu circulante hà e caratteristiche di piccula dimensione, grande putenza di riscaldamentu è alta efficienza termica. A so temperatura è pressione di travagliu sò elevate. A temperatura di travagliu più alta pò ghjunghje à 600 ℃, è a resistenza à a pressione pò ghjunghje à 20 MPa. A struttura di u riscaldatore elettricu circulante hè sigillata è affidabile, è ùn ci hè micca fenomenu di perdite. U mediu hè riscaldatu uniformemente, a temperatura aumenta rapidamente è stabilmente, è u cuntrollu automaticu di parametri cum'è a temperatura, a pressione è u flussu pò esse realizatu.

Quandu si usa unriscaldatore di liquidu, ùn si ponu trascurà i seguenti ditaglii:

Prima, mantene u vostru dispositivu pulitu

Quandu si usa un riscaldatore liquidu, diversi mezi liquidi sò riscaldati naturalmente. Durante u prucessu d'usu, duvemu fà attenzione à i prublemi di salute. Dopu à un usu à longu andà, ci saranu incrostazioni, grassu è altre sustanze nantu à u muru internu di u dispusitivu. In questu mumentu, deve esse pulitu in tempu prima di l'usu, perchè s'ellu hè adupratu direttamente, ùn solu affetterà l'effettu di riscaldamentu, ma ancu accurterà a vita di serviziu di l'equipaggiu.

Siconda, evite u riscaldamentu di asciugatura

Durante l'usu di u dispusitivu, u riscaldamentu à seccu deve esse evitatu (dopu l'accensione, u dispusitivu ùn hà micca mediu riscaldante o ùn hè micca cumpletamente caricatu), perchè questu affetterà l'usu nurmale di u dispusitivu è pò mette in periculu seriamente a sicurezza di l'utilizatori. Dunque, per evità questu, hè cunsigliatu di misurà u vulume di u liquidu riscaldante prima di l'usu, chì hè ancu più sicuru.

Dopu, preimpostate a tensione

Quandu si usa u dispusitivu, a tensione ùn deve esse troppu alta à l'iniziu di u funziunamentu. A tensione deve calà ligeramente sottu à a tensione nominale. Dopu chì l'apparecchiatura hè adattata à a tensione, aumentate gradualmente a tensione, ma ùn superate micca a tensione nominale per assicurà un riscaldamentu uniforme.

Infine, verificate sempre e parte di u dispusitivu

Siccomu i riscaldatori elettrici liquidi generalmente funzionanu per un bellu pezzu, alcune parti interne si staccanu o si danneggiano facilmente dopu un certu periodu di tempu, dunque u persunale deve verificà regularmente, affinchì micca solu possi esse adupratu nurmalmente, ma ancu a vita di serviziu di l'attrezzatura possa esse garantita.

In breve, ci sò parechje precauzioni quandu si utilizanu riscaldatori elettrici liquidi, è eccu solu uni pochi di elli, chì sò ancu i più basi. Spergu chì pudete piglià lu in seriu è ammaestrà u metudu d'usu currettu durante l'usu, chì pò micca solu migliurà l'efficienza di u travagliu, ma ancu prolongà a vita di serviziu di l'equipaggiu.

Istruzzioni per l'applicazione di riscaldatori elettrici liquidi


Data di publicazione: 15 d'aostu 2022