Istruzzioni per l'applicazione di riscaldatori elettrici liquidi

U cumpunente di riscaldamentu core di u riscaldatore elettricu liquidu hè cuncepitu cù una struttura di cluster di tubi, chì hà una risposta termica rapida è una alta efficienza termica.U cuntrollu di a temperatura adopta un modu di cuntrollu duale di temperatura intelligente per microcomputer, l'ajustamentu automaticu PID è a precisione di cuntrollu di alta temperatura.Ampiamente utilizatu in petrochimica, stampa tessili è tintura, etc. temperatura di travagliu ≤98 ℃, utilizata per u trattamentu termale di riscaldamentu è insulazione termale in l'industria di stampa, farmaceutica, medica è altri campi.I cumpunenti principali adoptanu prudutti di marca internaziunale è naziunale, chì anu una longa vita di serviziu, sicurità è prutezzione ambientale.

U riscaldatore elettricu liquidu circulante riscalda u liquidu per cunvezione forzata attraversu una pompa.Questu hè un metudu di riscaldamentu cù circulazione forzata attraversu una pompa.U riscaldatore elettricu circulante hà e caratteristiche di piccula dimensione, grande putenza di riscaldamentu è alta efficienza termica.A so temperatura di travagliu è a pressione sò alta.A temperatura di travagliu più altu pò ghjunghje sin'à 600 ℃, è a resistenza di pressione pò ghjunghje à 20 MPa.A struttura di u riscaldatore elettricu circulante hè sigillata è affidabile, è ùn ci hè micca un fenomenu di fuga.U mediu hè riscaldatu uniformemente, a temperatura aumenta rapidamente è stabile, è u cuntrollu automaticu di paràmetri cum'è a temperatura, a pressione è u flussu pò esse realizatu.

Quandu si usa ariscaldatore di liquidu, i seguenti dettagli ùn ponu esse ignorati:

Prima, mantene u vostru dispositivu pulitu

Quandu si usa un riscaldatore di liquidu, diversi media liquidi sò naturalmente riscaldati.In u prucessu di usu, duvemu attente à i prublemi di salute.Dopu à l'usu longu, ci sarà scala, grassu è altri sustanzi nantu à u muru internu di u dispusitivu.À questu tempu, deve esse pulita in u tempu prima di l'usu, perchè s'ellu hè utilizatu direttamente, ùn avarà micca solu l'effettu di riscaldamentu, ma ancu accurtà a vita di serviziu di l'equipaggiu.

Siconda, evite u riscaldamentu seccu

Durante l'usu di u dispusitivu, deve esse evitata u riscaldamentu seccu (dopu chì a putenza hè accesa, u dispusitivu ùn hà micca un mediu di riscaldamentu o ùn hè micca cumplettamente carica), perchè questu affettarà l'usu normale di u dispusitivu è pò mette seriamente in periculu a sicurità di u dispusitivu. utilizatori.Per quessa, per evitari questu, hè cunsigliatu di misurà u voluminu di u liquidu di riscaldamentu prima di l'usu, chì hè ancu più sicuru.

Allora, predeterminate a tensione

Quandu si usa u dispusitivu, a tensione ùn deve esse troppu alta à u principiu di l'operazione.A tensione deve calà ligeramente sottu à a tensione nominale.Dopu chì l'equipaggiu hè adattatu à a tensione, cresce gradualmente a tensione, ma ùn supera a tensione nominale per assicurà un riscaldamentu uniforme.

Infine, verificate sempre i parti di u dispusitivu

Perchè i riscaldatori elettrichi liquidi generalmente funzionanu per un bellu pezzu, alcune parti internu sò facilmente allentate o danate dopu un periudu di tempu, cusì u persunale hà bisognu di verificà regularmente, perchè micca solu pò esse usatu nurmale, ma ancu a vita di serviziu di u serviziu. l'equipaggiu pò esse garantitu.

In cortu, ci sò parechje precautions quandu usanu riscaldatori elettrici liquidi, è quì sò solu uni pochi di elli, chì sò ancu i più basi.Spergu chì pudete piglià in seriu è maestru di u metudu di usu currettu durante l'usu, chì ùn pò micca solu migliurà l'efficienza di u travagliu, ma ancu allargà a vita di serviziu di l'equipaggiu.

Istruzzioni per l'applicazione di riscaldatori elettrici liquidi


Tempu di post: 15-aug-2022