1. L'operatori di forni elettrici à oliu termicu devenu esse furmati in a cunniscenza di i forni elettrici à oliu termicu, è devenu esse esaminati è certificati da l'urganisazioni lucali di supervisione di a sicurezza di e caldaie.
2. A fabbrica deve formulà e regule operative per u fornu à oliu di cunduzione di calore per u riscaldamentu elettricu. E procedure operative devenu include i metudi operativi è e materie chì necessitanu attenzione, cum'è l'avviamentu, u funziunamentu, l'arrestu è l'arrestu d'emergenza di u fornu à oliu di riscaldamentu elettricu. L'operatori devenu operà secondu e procedure operative.
3. E tubazioni in u scopu di u fornu à oliu di riscaldamentu elettricu devenu esse insulate, eccettu a cunnessione di flangia.
4. In u prucessu d'accensione è di rinfurzamentu di pressione, a valvula di scaricu di a caldaia deve esse aperta parechje volte per drenà l'aria, l'acqua è u vapore mischiatu di u purtatore di calore organicu. Per u fornu à fase gassosa, quandu a temperatura è a pressione di u riscaldatore sò conformi à a relazione currispundente, u scaricu deve esse firmatu è u funziunamentu nurmale deve esse ripresu.
5. U fornu à oliu termicu deve esse disidratatu prima di l'usu. Ùn si devenu micca mischjà diversi fluidi di trasferimentu di calore. Quandu hè necessariu mischjà, e cundizioni è i requisiti per a mischjà devenu esse furniti da u fabricatore prima di mischjà.
6. U carbone residuale, u valore di acidità, a viscosità è u puntu di lampu di u trasportatore di calore organicu in usu devenu esse analizati ogni annu. Quandu duie analisi fiascanu o u cuntenutu di cumpunenti decomposti di u trasportatore di calore supera u 10%, u trasportatore di calore deve esse rimpiazzatu o rigeneratu.
7. A superficia di riscaldamentu di u fornu à oliu di riscaldamentu elettricu deve esse ispezionata è pulita regularmente, è a situazione di ispezione è pulizia deve esse almacenata in u schedariu tecnicu di a caldaia.
Data di publicazione: 31 di ghjennaghju di u 2023