U funziunamentu di u riscaldatore d'oliu termale

1. L'operatori di furnace d'oliu termale elettricu deve esse furmatu in a cunniscenza di i furnace di l'oliu termale elettricu, è deve esse esaminati è certificati da l'urganisazioni lucali di surviglianza di sicurezza di e caldaie.

2. A fabbrica deve furmulà e règule di u funziunamentu per u fornu d'oliu di cunduzzione di calore di riscaldamentu elettricu.E prucedure operative includenu i metudi di funziunamentu è e materie chì necessitanu attenzione, cum'è l'iniziu, u funziunamentu, l'arrestu è l'arrestu d'emergenza di u fornu di l'oliu di riscaldamentu elettricu.L'operatori devenu operare secondu e prucedure operative.

3. I pipelines in u scopu di u furnace di l'oliu di riscaldamentu elettricu deve esse insulati, eccettu a cunnessione di flange.

4. In u prucessu di ignition è pressure boost, a valve di scarico nant'à a caldaia deve esse apertu parechje volte per drenà l'aria, l'acqua è u trasportatore di calore urgànicu mischiu vapore.Per u furnace di fase di gasu, quandu a temperatura è a pressione di u riscaldatore cunformanu à a relazione currispondente, l'escavazione deve esse fermata è l'operazione normale deve esse inserita.

5. U furnace d'oliu termale deve esse disidratatu prima di utilizà.Differenti fluidu di trasferimentu di calore ùn deve esse mischju.Quandu u mischju hè necessariu, e cundizioni è i requisiti per u mischju deve esse furnitu da u fabricatore prima di mischjà.

6. U carbonu residuale, u valore di l'acidu, a viscosità è u puntu di u focu di u trasportatore di calore organicu in usu deve esse analizatu ogni annu.Quandu dui analisi fallenu o u cuntenutu di cumpunenti decomposti di u trasportatore di calore supera u 10%, u trasportatore di calore deve esse rimpiazzatu o regeneratu.

7. A superficia di riscaldamentu di u fornu di l'oliu di riscaldamentu elettricu deve esse inspeccionatu è pulitu regularmente, è a situazione di l'ispezione è a pulizia deve esse guardata in u schedariu tecnicu di a caldaia.


Tempu di Postu: 31-Jan-2023